Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 31 juli 2016

MÅLAT, 🎨

Söndagen har i stort sätt bara gått åt till att måla 🎨, förutom djurens skötsel förstås. Jag ska åka in och hämta den sista färgen imorgon, så blir det till att åter måla imorgon 🎨 det sista inne i stallet. 
Är nöjd med resultatet, även om vitt är svårt att hålla i ett stall... så är det värt allt arbetet där är med målningen, för det blir så ljust och fint, det behövs under den mörka årstiden...... så hör det till saken att jag gillar vitt både här inne o i stallet. 


Jag måste visa min stockros, som har fem stänglar med blommor. 
Det blev förövrigt endast tre stycken av alla jag planterade i fjor, synd!! 

Nu börjar John Blund hänga i mina ögon och det värker i axeln, efter allt målande.....så frågan är om jag kan måla igen imorgon??.... det återstår att se! 
Nu är det dags att blåsa ut ljuset och säga godnatt!! 


Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: