Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 21 juli 2016

"BADHOTELLET"

Resan avlöpte bra över de sju haven i en roddbåt 🚣, väl framme vid målet "Helsingör", väntade hotell ägarna på oss.... för att eskortera oss till "Badhotellet"! 
Nu är vi här och bara latar oss. 
En vidunderlig utsikt ifrån terrassen, där vi intar ett glas rött!!.. innan bondmoran ska ta ett dopp i böljan den blå. 
Detta är så långt ifrån lantlivet, jag en bondmora kan komma....
Här är vår underbara värd (dottern) som passar upp sin mor och syster.... jag säger bara "vilken service!" 

Dagen här har gått i lathetens, tecken, men mina tankar har varit hos min älskade man som tillsammans med ungdomarna har kämpat med höet 🌱 där hemma på gården. 

Så någon styrketräning med gårdssysslor, finns inte just nu i mitt liv.....det är väl detta som kallas semester! 

Imorgon blir det shopping tillsammans med båda döttrarna. 
Kram ifrån en lat bondmora, långt borta ifrån Liljegården och djuren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: