Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 24 juli 2016

NU ÄR BONDMORAN BADAD!

Förutom shopping dagligen, har jag levt ute på bryggan....många bad 🛀 har det blivit! 💕..... så nu är bondmoran badad!! 
Så jag lever ett liv som är så långt ifrån lantlivet det kan vara. 
Hade det inte varit för djurens skull, då hade jag kunnat tänka mig ett liv här över, här känns lite som hemma även för mig. 
Här på Strandvägen har både min svärfar,hans far och min man vuxit upp.... så för mannen min är detta "hemma". 



Men allting har ett slut, så imorgon packar jag ihop för att återvända till Sverige och det dagliga lantlivet. 

Det är väl så, att vart och ett ställe har sin charm. 

Jag är tacksam för att jag har fått lite semester, tack vare mannen och ungdomarna... som har skött sysslorna där hemma och för dotterns och svärsonens gästfrihet här på "Badhotellet". 
Höet ligger uppe på höloftet där hemma, så vinterfodret är räddat, tack vare ovanstående personer. 
Kram /vi ses hemma på Liljegården 
Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: