Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 20 juli 2016

STÄDAS OCH PACKAS

Här har det städats och fejats, för rent skall det vara när jag lämnar bygget!! 
Skriva lista 📃 till mannen, så att han inte missar något, när det gäller djuren. 
För imorgon är det dagen D💕för bondmoran! 🐑🐎

Förresten idag var min saft färdig jag gjorde på Älggräs, jag var så spänd på att få smaka av den. 




Jag kan säga dig, att det var en smakupplevelse.... av mandel /citrus, mycket gott, så det kommer jag att göra om. 

Idag har jag även börjat med att ta upp rödlöken ifrån mitt lilla grönsaksland. Jag förvånas varje gång jag ser att lilla jag har lyckats med detta. 
Drivhus är inte längre aktuellt att skaffa, odla grönsaker i odlingskragar passar mig bättre. 



Nej, nu får jag se till att damma av resväskan, 💼 för imorgon bitti är det dags. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: