Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 6 maj 2016

SHOPPING.... GREEN GATE!!

Inga djur som skulle fodras, kändes lite underligt att kunna ha sovmorgon. 
Men mannen där hemma har fullt upp, han fick tyvärr även kontakta veterinären.... alltid är det något som händer, då jag för en gångs skull lämnar Liljegården. 
Så vad som händer hemma på Liljegården, kan jag inte helt koppla bort!! 

Vi höll på att bli anfallna i baken av en svan herre, då vi gick på stranden med dottern och hennes hund. Förstår att han bara ville försvara sitt revir.... honan låg säkert på ägg någon stans i närheten. 

Något bad lär det inte bli för min del, då det närmast är köldgrader i vattnet. 




Förmiddagen ägnades åt shopping. 
Svag som jag är för Green Gate,så blev det fem muggar och lite annat kul, till inredningen på Liljegården.




Imorgon blir det loppis,så det gäller att sätta klockan... alltså ingen sovmorgon, men det är det värt. Loppis här i Danmark är mycket annorlunda, jämfört loppis i Sverige....här kan man verkligen göra fynd i ordets bemärkelse!! 

Jag kan verkligen påstå att jag latar mig här, kunde inte ha fått bättre tur med vädret!


Bondmoran har hoppat ur gummistövlarna och strosar omkring i strandskorna.... 

Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: