Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 13 maj 2016

LITEN HÅLLER PÅ ATT BLI STOR!

Lasse växer så att det knakar, när jag blickar tillbaka.....så är det ett under att han klarade sig ur persen.... men varken vi eller Lasse gav upp!! 







Hundarna är lika glada för honom nu, även om han nu är betydligt större, än han är här på bilden, där han blir ompysslad av Hero. 

Nu går han omkring här på gården kastrerad ,  likt en kung..... kommer och kallar på oss, när han är trött på de andra fåren och vill vara med oss, husse är number one!! 




Hej!.. här bor jag och de kallar mig för Lasse, här bor även två hundar och där ute i hagen, går det en flock med fårskallar..... som inte vet något om det ljuva livet,  som jag.... lever!! 



Det är väl inte för mycket begärt, då jag jobbar som grästrimmer här på gården..... eller hur?? 


Ps. Jag trivs med mitt liv här på Liljegården. Ds. 

Du får ha en fortsatt bra dag   Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: