Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 25 maj 2016

KLART!!

Jag hade inte hunnit  med att ha mockat på två dagar i hagen, då måndagseftermiddagen gick åt till att stryka och fixa klädseln till våra nya soffor. 
Kan inte säga att jag frös direkt, men det skulle göras....bara till att se glad ut och se till att få det gjort. 




Mitt tålamod brukar vara bra, men inte när det gällde att få sofforna färdiga.... kan inte skylla på någon, då jag strulade till det, tog fel kudde osv. men 
 "Slutet gott,allting gott"


Nu till något helt annat, det växer och frodas i mina odlingskragar. Igår skördades den första grönsaken, vi ska inte tala om hur god den var, min första rädisa....är allt lite stolt, då jag inte har några gröna fingrar!! 

Idag ska jag ut på en långtur du får ha en fortsatt skön dag. 
Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: