Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 26 maj 2016

FORTFARANDE VÄN???, JA DET ÄR FRÅGAN!!

Jag får verkligen hoppas på att vädret vi har, inte är årets sommar och att den riktiga sommaren,sedan regnar bort.  
Igår när jag och en kanske före detta vän red ut en tur, hade vi sällskap av bromsar,men som tur var hade jag ju med ett lockbete (vännen) som red före och på så sätt lockade till sig alla bromsarna, så att det var bromsfritt runt mig och Eilifur....skönt 
Ps. Hon var min vän innan turen, nu vet jag inte om det förhåller sig så?? Ds. 





 Det var nog inte så illa, för hon stannade kvar på fika. 


Självklart så måste Lasse hälsa på henne.
Tack för sällskapet Sofia. 
Idag har vi åter en fin dag, regnet som har kommit under natten , var välkommet. 
Du får njuta av dagen. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: