Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 9 maj 2016

PACKAD!!

Hade behövt en lastbil, när jag skulle hem igår,bilen blev packad till bristningsgränsen med loppisfynd, kläder och växter. 




En sista tur igår på stranden, innan vi skulle styra kosan hemåt. 



Så var jag åter till verkligheten, här hemma på gården.  Mannen hade klarat av både djuren och växterna .... bra jobbat!!




Stolen som jag släpade hem ifrån loppisen fick ingå i ett stilleben vid trappan, tillsammans med trälådorna och växterna. 

Idag ska jag fixa ute i gruspaddocken,så att jag kan släppa över hästarna, som ska gå där i sommar.... tre till antal som har anlag för att få fång. 
Sedan är det ett antal papper som ska fyllas i, för imorgon bitti skall vi köra iväg med lammen till slakteriet. 
Nu blir det till att dricka upp kaffet och se till att sätta fart Ingela, det är slut med att bara gå runt och glassa!! 


Du får ha en bra dag!  Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: