Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 30 maj 2016

BLÅST!

Varmt.... men vi tackar för att det har blåst reellt, annars hade det varit olidligt för både folk och djur. 


Det går åt otroliga mängder vatten, men det är bra att de dricker bra i värmen. 

Fick ge mig iväg och köpa nya flughuvor till hästarna
....en trädgårdsbänk och bord stuvades också in i bilen...det var precis vad jag fattades.. fniss!!  



.. de som jag hade köpt tidigare, var bra med öronskydd...men de satt inte kvar någon längre stund på huvudet.


Måste berätta, att nu har Lasse lärt sig klockan....han kommer och kallar kl.13:30 och vill ut ifrån fårhagen, då vet han att det är tid för husse att komma hem....det duger inte med mig. 



    Husses lille ögonsten.
Idag var det tid för avmaskning, av fåren och lammen...så nu är det gjort.
Tycker att jag har varit duktig idag, genom att ha tagit det lugnt och hämtat nya krafter, för imorgon väntar åter ett kvällspass.
Kram /Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: