Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 4 maj 2016

NU LÄMNAR BONDMORAN GÅRDEN!!

Fixar och donar, skriver lista på hur djuren ska skötas och hur växterna ska vattnas.... egentligen inte klokt, vad tror jag om mannen? Självklart så kommer han till att fixa det hela, så att både djur och växter är vid liv, när jag återkommer på söndag! 
Men som den hönsmamma jag är, så oroar jag mig alldeles för mycket i onödan innan,för när jag väl lämnar gården... då släpper jag allt och njuter av min frihet!!


Kollar över djuren, så att alla ser ut att må bra. 



Kö vid vattenbaren,det gäller att inte tränga sig före i kön! 



Lavendeln står där den står och ger mig dåligt samvete för jag vet inte var den ska planteras!....


 Katten undrar säkert "hur länge ska hon ha denna lådan stående här på min promenad stig?" 


Lite mer sysselsättning för mannen,mera som ska vattnas. 

Nu är väskorna packade, öppna en vet jag och hoppa i, så ger vi oss av till Helsingör och bokar in oss på "Badhotellet"....maten där är god och personalen helt underbar! 






Utsikt inifrån hotellet, lunch ute på soldäcket. 
Det här är semester för bondmoran ifrån Sweden! 



Roligt att ha dig med här,på mitt älskade semester paradis "Badhotellet" nu ska vi ha det riktigt bra i dagarna fyra.





Jag och mitt rese sällskap,vem det nu är som kröp in i kofferten?.., kommer att skriva dagbok om små händelser här ifrån på andra sidan av Sundet
...så kika in här på bloggen om du har lust! 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: