Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 11 maj 2016

REDAN ONSDAG!!

Det ska tvättas och fejas, har inte hunnit det sedan jag kom hem ifrån Danmark, djuren går före, när det gäller det som måste fixas hos dom. Jag har en hage kvar att mocka, så det står först på schemat!! 

Jag köpte lite saker i fattigmansilver på loppis, här är ett par av dom. 






Mannen min blev glad åt Green Gate muggarna, som jag hade köpt... för där var öron på dom. Han gillar inte de jag har utan öron. Så nu är alla nöjda! 





Nu får jag se till att beta av alla måsten. 
Idag är det tid för middag här, tillsammans med nära och kära. 
Ha en bra dag, har du lust att titta in till oss här på Liljegården igen ? .... så är du hjärtligt välkommen! 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: