Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 10 april 2016

TONÅRING OCH VÅRRULLAR!

Vårt yngsta barnbarn, blev tonåring idag.... ja, du åren går allt fort, det ser man om inte annat, så på barnbarnen. 
Vi firade honom redan igår...


Här tillsammans med sin kusin, Nicolaj som är sex år äldre... och som har varit en förebild för Andreas. 

Idag när jag skulle göra vårrullar, höll jag på att bli tokig.... då den förbaskade filodegen bara ville spricka.... några lyckades jag med men sedan gav jag upp och det hela åkte ner i slaskhinken!!
Där brast mitt tålamod, så jag tog hundarna och gick ut!!! för att svala ner mina känslor. 

Det här är mitt sätt att avreagera mig på....djuren och naturen är ett bra sätt. 


 En tur hos fåren och hästarna, lugnade också ner mina heta känslor. 

Det slutade med att frun var på gott humör igen, långsint har jag aldrig varit. 

Ja, så var denna helgen slut.... den har varit underbar och vårrullarna är redan glömda. 
Nu ser jag framemot en ny vecka och nya äventyr. 
Du får ha det gott och vi ses! 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: