Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 7 april 2016

LÄCKRA BILDER PÅ BLOMMOR OCH GRÖNSAKER!!


Samma visa varje år, att jag köper på mig fröpåsar, när butikernas hyllor är väl fyllda, med fröpåsar som i sin tur har läckra bilder på både blommor och grönsaker.  
Jag frågar mig varje år "vad i hela friden, ska jag med de till??"  
Jag har inget grönsaksland,inte heller någon rabatt till blommorna och till sist, det viktigaste... jag har inga gröna fingrar!....ja du jag blir inte klokare. 
Så det blir till att köpa några pallkragar att så fröerna i, om det sedan blir till läckra grönsaker /blommor av det hela.... tvivlar på! 



Var ute en runda med hundarna, nu händer det mycket ute i naturen.


Om jag lyckas att få fram något sevärt eller ätbart... lovar jag att ta en bild på läckerheterna.
Ha det gott! 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: