Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 15 april 2016

ÄNDRADE MINA PLANER!

Jag skulle göra en paus i bakningen för att ta mig an arbetet ute i stallet. 
Jag gick i min egen lilla värld och mediterade, medans jag mockade...



..... vaknar till ur mina drömmar och får se att solen har tittat fram... Yes!!! 
Då blir det lite ändring i planerna, dvs. det får räcka med bakningen.... inte en chans att jag bakar mer, när solen skiner. 
Får två besökare i stallet... gissa av vem?? 

Ja, mycket riktigt, Lasse och Lillan. 
Jag visste vad de ville, det var inte mig de skulle hälsa på... Oh nej!!...de ville ha pellets och jag smälte när de bäääande tittade på mig, med sina bedjande ögon, inte kunde jag motstå det!! 


Snart klar med stallsysslorna och då ska jag börja på mitt projekt, det ska bli spännande. 

In för att byta kläder, tittar då ut genom fönstret och får se ett par stycken som håller på med att rykta hästarna......så bra med lite hjälp.. tänker jag!!


På med skorna och ut för att sätta igång med projektet. 
Vad det är jag håller på med, tänker jag visa dig imorgon och då blir det även lite mera ifrån idag ..... det får inte plats här i  inlägget. 
Kram vi ses! /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: