Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 17 april 2016

SÖNDAG /HÄGG!

Gick ut och för att hämta in lite kvistar av hägg, nu blir det spännande att se om knopparna orkar utvecklas. 
Häggens blommor är inte bara vackra, de sprider även en ljuvlig doft!!..... och så är färgen på blommorna vita,det gillar jag ! 





Snart kan jag plocka in blommande hägg.... jag tror inte att det dröjer speciellt länge, men jag får inte glömma att det är april..... allt kan hända. 



Jag hoppas att du har haft en fin helg, här på Liljegården har det inte hänt så mycket, för egen del  har jag inte varit hemma så mycket under denna helgen. 
Imorgon är jag fri, så har jag vädrets makter med mig, då blir det ridning tillsammans med en kollega och det ser jag framemot. 
Just hemkommen, blir det till att varva ner lite..... innan sängen kallar , Winston har redan intagit soffhörnet inför natten. 

 Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: