Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 5 april 2016

DET BLIR INTE ALLTID, VAD MAN HAR TÄNKT SIG!

Då var det tid att jobba igen, efter tre härliga fridagar! 
Påskliljorna står utslagna i tusentals här nu. 
En bukett att glädja mina vårdtagare får följa med och lysa upp på matbordet. 

Nu har jag fixat hos djuren med både det ena och det andra, så snart är det tid att ge sig av. 


Älskar verkligen mina Mårbacka pelargonier. Jag ska se om jag kan finna en vit Mårbacka, för den jag hade, har gått hädan! 


I förmiddags var jag en tur in till byn för att byta kolsyra patron.... de hade fått in en helt ny modell på kolsyra apparater, så det blev en sådan med hem istället. 
Den andra som jag hade, har redan hittat ny ägare.
Ja, det blir inte alltid vad man har tänkt sig..... lite nytt förgyller tillvaron. 


Nu är det tid, att sticka iväg, så du får ha en fortsatt bra dag. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: