Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 16 augusti 2015

Mys hos dottern och tidningsläsning

Igår började jag att beta av den där högen med tidningar,som ger mig dåligt samvete när jag ser hur högen växer..... måste försöka bättra mig!!... om det nu är möjligt att lära en gammal hund att sitta? 
Det började bra, en tidning mindre i högen.... inte illa eller hur? 


Så bar det iväg till dottern, för en grillkväll. 

               Vår yngsta dotter 
           Grillmästaren själv! 


En skogsrunda efter maten, så här en härlig augusti kväll.... ljummigt och skönt!! 

En trevlig kväll med god mat. 

Så har vi söndag och arbetet ute i stallet väntar, för nu ska jag ge mig i kast med målningen. 
Kul att Du tittade in till mig här idag...... nu får vi göra något bra utav av dagen.   Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: