Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 22 augusti 2015

Fredagskväll

Alltid är det fredagskväll och aldrig måndag morgon. I unga år, var det tvärt om.... alltid måndag morgon aldrig fredag kväll. 
Ja, allting ändrar sig med åldern. 

Igårkväll dammade jag av ett av albumen, oj!! har det redan gått tjugo -tjugofem år......känns som igår, tycker jag när jag kollar på korten. 


 Personer som man inte har mött på tjugo år, tänker man sig, att de fortfarande ser ut som på korten. 
Möts man igen efter tjugo år, är det en helt annan person utseendemässigt....ja, förändras gör vi alla. 

Jag tror att jag blir tokig, på ett av lammen, igårkväll hade hon tagit sig in till shettisarna. 

Brorsan håller sig på rätt sida, möjligen kan han sticka ut huvudet. 


Så hölls det fredagskväll med ett glas rött. 



 Idag ska jag måla de två sista hästboxarna, om det nu inte kommer något annat i vägen. 
Du får ha en bra dag. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: