Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 8 augusti 2015

Lördag

Är stolt över mig själv, fick tömt en djupbädd igår....så här är en mormor, som inte behöver gymma, för att få muskler!! 

Så citrondrickan som jag gjorde häromdagen, släckte törsten bra.. mellan varven. 
Försvinnande god under ett träningspass! 


I år tycks det vara väldigt gott om hasselnötter på buskarna. 
Jag har aldrig lyckats med att torka dom....... du har kanske ett knep?? 
Isåfall kanske du vill dela med dig, av den konsten? 

Även om det inte var Lögaredagen i går, så skulle alla tre hundarna bada..... nåja duscha. 

Så jag tog en i taget och vi gick in i duschkabinen och drog för dörren. 
Jag kan inte skryta med att det var gott om plats därinne.....( jag och en stor hund) men duschade blev de och jag också!!! 
Efteråt tror jag att de tyckte att det var skönt. 



Att bli utsläppt och rulla sig torr i gräset, var skönare, än den obehagliga duschen!!.... tyckte den gnälligast.


Lördag och nya friska tag, för att så småningom bege mig till arbetet. 
Nu får Du ha en riktigt bra dag. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: