Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 1 juli 2015

Stor häst i liten förpackning!

Tisdagen började här med att jag hämtade in lilla Wilda, för att sela och spänna henne framför vagnen. Idag var det hennes tur att komma ut i vida världen. 
Solen sken och det var lite vind.... toppen väder för höet att torka i, så jag kände mig så nöjd, där jag satt i vagnen medans Wilda travade på. 



Otroligt vilken styrka den lilla har, uttrycket "stor häst i liten förpackning " stämmer verkligen in på shettisar. 
Vår tur var som alltid härlig! 
Jag hade inte någon fika med mig, då jag inte hade tänkt att ta så lång tur med henne....
Men man säger inte nej tack till lite smultron, som naturen dukade upp till oss. 

Detta om något, är sommar för mig!!...... smultron på strå. 
Det gick kvickt ett par timmar, innan vi åter körde in på gården. 


Tack lilla vännen, för en härlig tur, den får vi göra om. 

När kvällen åter närmade sig, kände jag mig rätt nöjd med dagen. 
Inte blev den sämre av, att jag kunde avnjuta mitt kvällskaffe utomhus. 

Detta var en av händelserna här på gården igår. Nu får Du, ha en härlig dag. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: