Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 30 juli 2015

Äntligen.....

...är allt som vanligt.... skönt att åter vara tillbaka på jobbet!!.... tyvärr är inte detta alla om givet, många som har det svårt, så vad var då två dagars sjukdom????... INGET!!!! 



Några ljusa bilder, speciellt för Dig, 






Ingen vet vad morgondagen för med sig, så lev i dag och njut! 

Lite nyheter härifrån Liljegården. 
Tackans hälta blir bättre för var dag som går och det är positivt. Snart skall hon flyttas till en box i fårstallet, där hon och hennes lamm får en egen hage att beta i..... inga andra får som stressar henne. 



Jag bäver för att ge mig i kast med att mocka ute i hagen, en hel del lär det bli efter dessa dagar... då jag inte har haft krafter till sådant roligt! hi,hi!! 
Till Dig som tittade in till mig här på gården, önskar jag att Du får en bra dag...... och med hopp om att vi ses igen. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: