Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 13 juli 2015

Åter väntar Liljegården och farväl till min sängkompis....

.....vaknade första natten, av att något luddigt, hade lagt sig tätt intill mig...... vad nu då?... vem i hela världen?, någon som har ett stort behov, av ett besök hos optikern????
Nej, denna någon, hade inte fel på synen, det var ju ulltotten Mio.... som ville bädda ner sig, bredvid mig.... varje natt här på "Badhotellet".



Den lille killen, hade många olika sovstilar..... han är så liten och nätt.
Mina hundar därhemma är några storlekar större, så de får inte ligga i våra sängar, var skulle vi då ha legat hi,hi!!!....på golvet?? 

Sista morgonen här på 
"Badhotellet"




....sedan är frihetens timma slagen 
och åter tid för Liljegårdens bestyr!
Men en shoppingrunda i byn, han jag allt med, märkligt att jag alltid önskar mig, ett par armar till... på dessa turer.......hade inte varit dumt



Så var det tid till att trycka.... ja,jag menar verkligen trycka in allt i bilen, denna är stor..... men räcker dåligt till, när frun på Liljegården... har varit på shoppingturer!! 
Så nu är det tid att lämna "Badhotellet" för denna gången, nästa gång är det mannen som tar in på detta super trevliga hotell. 
Det får ju vara lite rättvisa!! 
En ynka liten regnskur, föll när jag lämnade hotellet.. 
Kram Ingela 

2 kommentarer:

  1. Hej Ingela.
    Ser gott ut. Den lilla hunden är ju bedårande
    Ha en bra dag.
    Kram/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Lena, nu är jag åter hemma på gården och städning står på schemat .......hundhår har det blivit, när städerskan har varit på flykt från både dammsugaren och golvmoppen!!!
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: