Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 16 juli 2015

Danmarks besök på gården

.....av vänner ifrån Danmark, som ville se på alla djuren här på vårt mini zoo!! 
Spännande att klappa hästar, får,katter och hundar....
En tur på hästryggen, såg för farligt ut!!..... räckte att kela med dem,nästa gång han kommer, har han kanske samlat mod till sig. 





Jag kunde inte ens få han till att sitta på en av de små hästarna...... vågar man inte, så är det bara så. 
Roligt att vi hade haft lamning på morgonen, så han fick sett de små... som det är full fart på nu och tackan är så duktig.....fastän att hon fortfarande är halt. 





Så någon ridtur blev det inte för mig igår, fick se till att få hem kraftfoder och vitaminer till tackan och ge de små och tackan E-selen .
Kul med besök av våra vänner, rida kan jag göra, alla andra dagar. 
Idag får jag se till att åka och handla färg till mannens bygge, för det räckte inte riktigt till ,jag själv har mycket målningsarbete som väntar på mig. 

Kul att Du tog dig tid till att titta in till oss här på gården idag. 
Kram Ingela 

2 kommentarer:

  1. Hej där....
    som alltid underbart att ta del av din blogg
    Kram/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du ,för de fina orden.
      Lika kul att titta in till dig!
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: