Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 9 juli 2015

Liljegården..... Helsingör tur o retur!

               Liljegården goodbye! 



and Hallo Helsingör!

Nu har jag anlänt till "Badhotellet" hi,hi, det är mitt namn på deras hus.  Kan se över till hemlandet ...ifall hemlängtan blir för stor, ha,ha!!... ingen risk!!! 
Eget rum ,kan inte ha det bättre och inte att förglömma trevligt sällskap av dotter och svärson. 

Kvällen här var underbar med sol och god förtäring..... känner mig uppassad, semester!! 




Nu ska jag och min dotter göra byn,
shoppa, gå på loppisar och äta gott....i dagarna fyra! 
Shopping och loppisar är inget för svärsonen, men han lär inte vara sysslolös här hemma.... har alltid nya projekt på gång! 

Kul att Du tittade in till mig här i Helsingör. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: