Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 5 maj 2015

Tisdag

Så var fridagarna slut, men inget varar ju för evigt......jag hinner med lika mycket hemma, fastän att jag jobbar, ordet heter planera!!
Planerat har jag gjort, för provdockan står på plats, nu väntar jag bara på att  klänningen ska komma, så att den ser mera anständig ut där den står.




Klädd är provdockan inne i sovrummet, det blir kanske något ombyte i utstyrseln, då jag snart får hem särkarna, livstycke och mamelucker ......annars finner jag något annat ställe till dom....inga problem!!

Jag hade en mysig kväll igår, då min tidning hade kommit......den kan bläddras och läsas i gång på gång, jag tröttnar aldrig på reportagen....helt underbara!



 Nu får jag se till att göra lite nytta här hemma innan jag ger mig iväg för ett kvällspass.
Jag önskar Dig en fortsatt bra tisdag och Du är välkommen att titta in till mig här, när Du har lust!
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: