Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 18 maj 2015

Åter vardag

Så var det åter måndag, vart tog veckan vägen?? 
Idag är det fridag efter en bra helg, på arbetet.
Vädret här idag är verkligen omväxlande, ena minuten sol för att i nästa minut regna.... så någon ridtur nu på morgonen lär det inte bli...... jag får tänka tillbaka på förra veckans. 


Jag får istället bli färdig att paketera det som ska säljas, det är bara till att sätta fart..... sagt och gjort...... man måste ibland ta sig i kragen!!! och gå till handling. 


Skönt att bli av med en del saker som jag har samlat på mig och inte anser att jag behöver. 
Vem vet i eftermiddag blir det kanske stabilare väder, för en ridtur.....vem vet?? 
Annars har jag annat som ska betas av inomhus..... ingen risk för att jag blir sysslolös. Måste också åter sätta mig, vid min älskade symaskin och laga häst täcke... mindre roligt, men ett ont måste!! 

Nu får vi se vad veckans första dag, kan ha i sitt sköte. 
Du får ha en bra dag och Du är välkommen att titta in till mig, när Du har tid och lust. 
Kram Ingela 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: