Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 20 maj 2015

Kall morgon

Igår hämtade jag parasollet och hatten, så nu är det fulländat, så i och med det, är min klädsel inför midsommar klar!!!



En minusgrader, nu på morgonen , men det ser ut till att bli en fin dag.....det doftar ljuvligt av hägg! 
Hade varit perfekt för en ridtur, men det står arbete hela dagen på min agenda. 
Min lille Pjakkur i sin mundering. 

Idag vet jag en som är glad, Wilda ska få komma ut i paddocken till de andra två hästarna.... efter fem dagars boxvila pga. fångkänning. 
Hennes rörelsemönster verkar normalt igen.... skönt!!! 

Ett lyckligt återförenade i den lilla flocken igen. 



Du får ha en riktigt härlig dag och vi här på Liljegården, tackar för Ditt besök hos oss idag. Kram Ingela 

1 kommentar:

  1. Sååå fint med parasollet och allt :D
    Måste få se när du klätt dig till midsommaren.
    Hästarna är också fina :D
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Kommentar: