Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 4 maj 2015

Måndag... förmiddag.

och regn och ruggigt, men regnet behövs och gör gott för grödan. 
Hundarna tar det med ro genom att kurra ihop inomhus. 
Hästarna tar också en vilopaus! 



För mig blir det målarpenseln istället för en ridtur. 

Jag passade även på att slipa till soffbordet... detta gjordes medans mannen var borta hi,hi!
Jag tror inte att han kommer att märka det.... håll tummarna för mig!! 

Nu får jag ta en paus i arbetet och gå ut och fodra får o hästar.... kanske det ändå blir till en ridtur. 
Kul med Ditt besök, Du får ha en fortsatt bra måndag. Kram Ingela. 

1 kommentar:

  1. Hej Ingela! Usch vilket busväder….burr….men riktigt kvavt ute… Jag har själv nu på förmiddagen sytt ett nytt sadelskydd i fleece, svär mig förb…över dom som man köper, för dom är ALLTID för små…hihihi - blev nöjd!! Jag har nyss tagit in hästarna, tänkte försöka rida om ett tag, men väntar på att de från hundpensionatet kommer o tittar, för dom ska hjälp oss några dagar då vi är i väg o cyklar Vättern runt!! Hoppas att dom är vettiga…. Åh va fint bordet blev, tror nog inte gubben ser det - för det skulle inte min ha gjort hahaha!! Ha en fortsatt bra dag!! Kram Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: