Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 15 maj 2015

Häng med mig... på en tur....

....i det fina vädret!!
Vad passar bättre?.. en sådan här underbar dag.... än en tur på hästryggen!! 
Häng med mig om du har lust! 


Åter hemma och dags för lite sömnad av hästtäcke!
Symaskinen hämtades och det blev till att sy utomhus, kan inte ta in täcket i huset... då det är använt o det finns en del hästhår .....pga mannens allergi. 
Jag får se till att köpa ett till eksemtäcke, så att det finns i reserv, nästa gång som det är tid för lagning. Två täcken blir förbrukade under sommarperioden. 
 Jag plockade hägg, att sätta in i vaser.... när jag var ute en tur med Winston. Vilken ljuvlig doft det sprider!! 

Stortvätt blev det igår, då alla linneservetter fick en uppfräschning.... de lär inte användas i sommar, då är det pappersservetter som gäller.

Ja så närmade sig kvällen åter här på gården. 

Idag har vi åter strålande sol, så jag tänker ge mig ut på en av hästarna.... det gäller att passa på, för i helgen är det åter arbete som väntar. 
Tack för Ditt besök hos mig, så här en fredag. Jag önskar Dig en riktigt härlig dag. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: