Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 11 maj 2015

Nu har de fått anständig....

.....klädsel, så nu väntar jag bara på handskarna, skorna, hatten och den gamla spetsparosollen, sedan är det klart i den lilla vrån.


                    


Nu blir det inte flera gamla klädesplagg..... nu får jag leta vidare efter något annat kul! 
Det är väl sökandet som gör det spännande, jag letar fortfarande efter en blomsterfakir.... hittade en på nätet, men två hundra kronor.. tycker jag är för häftigt, men skam den som ger sig!....det var väl sökandet du tyckte var kul eller hur Ingela???? 
Om jag inte hittar någon, då får jag väl beställa en från Danmark,där vet jag att det finns. 
Du kanske rent av, har en och vill sälja??... 
Nu börjar en ny orörd vecka och med den ett nytt sökande! och förhoppningsvis många ridturer, om vädret tillåter. 
Du får ha en bra start på veckan och tack för ditt besök. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: