Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 29 maj 2015

Ljuva morgon

Vaknar av att solen skiner in, bättre uppvaknande kunde jag inte önska mig.
Hoppade glatt ur sängen och gick ner till tre glada hundar, så jag började min morgon med en tur i friska luften med hundarna.... härligt!! 

Winston har fått problem med sina öron, så jag fick svänga inom till vår veterinär efter jobb och hämta örondroppar till honom. 
Men han är en riktig gnällspik, när jag ska rengöra och droppa hans öron... annat är det med de två andra hundarna, om de behöver göra vid sina öron, då behöver jag bara kalla "nu ska jag göra rent era  öron "....då kommer de som ett skott och vill bli ompysslade!....ja, se gnälliga schäfrar! 

Sedan var det den dagliga mockningen i hagen, otroligt så mycket där blir på ett dygn. 

Hann tyvärr inte med någon ridtur idag, så det fick istället bli en tur med hundarna. 
Jag hinner inte med alla skiftningarna som sker nu i naturen... nya växter sticker upp varje dag.... närmast en explosion!!... en härlig sådan! 



Nu önskar jag Dig en riktigt härlig helg och tack för att Du kikade in till mig. Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: