Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 21 maj 2015

Onsdagen

Det blev en härlig dag med sol, passade på att utnyttja detta när jag kom hem senare på eftermiddagen igår.... dock inte med någon ridtur. 



Skogshallonen har utvecklat små knoppar, som så småningom ska bli till goda hallon.... jag gillar dom för de smakar verkligen hallon!!.. men det dröjer innan det är tid för plockning. 
Igår var det en sådan dag, när saker och ting går snett.... men  alla har vi väl sådana dagar. 
Jag ska inte klaga, är glad för att lilla Wilda ser ut till att åter må bra. 
Så gick  gårdagen till sin ända, här på Liljegården. 

Idag ska det bakas matbröd, jag har varit lat ett bra tag, genom att handla köpebröd...... men nu är det slut med det!! 

En tur till Ängelholm måste jag också hinna med innan jag ger mig ut på en av hästarna. 
Nu när jag har några fridagar, måste jag damma av sulkyn och ta en åktur..... denna bild är ifrån en tidigare tur. 


Jag får se vad som hinns med på fridagarna.... man har så många visioner innan och så helt plötsligt har de försvunnit innan man hann blinka. 
Tag vara på dagen....  det är alltid roligt med Ditt besök! 
Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: