Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 17 maj 2015

Lördagens små händelser

Gick i lugnets tecken, det var mest de vanliga sysslorna på förmiddagen. 
Lilla Wilda klarar fint med att stå ensam inne i stallet,

hade det varit Eilifur.... då hade han klättrat. Hon får stå inne en fem, sex dagar och sedan gå i gruspaddocken några timmar .... det gäller att gå sakta fram med henne. 

Lite decoupage hann jag även med under förmiddagstimmarna innan jag skulle bege mig till arbetet. 
Jag måste visa ett underbart vykort som är daterat 1897.... otroligt att det är så välbevarat efter så många år. 
Idag är det så lätt att skicka ett sms eller mail till någon som har födelsedag..... vi skulle kanske skicka ett kort istället och därmed vara med om att skapa lite historia för framtiden, likt kortet här. 




Nu till något helt annat, kollade blåbärsplantorna när jag var ute på en tur i skogen..... har de ha klarat frosten månntro, ja det är frågan. 

                    Vad tror du?? 
Tiden lär få utvisa det, men jag kan väl alltid hoppas, på blåbär. 
Tag nu vara på dagen och gör något bra av den. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: