Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 8 februari 2017

Vinter och Vår

Jag har tillbringat det mesta av dagen på jobbet, men nu ser jag framemot fyra fridagar ......det ska bli skönt. Nu är det till att hålla tummarna för att jag inte får en släng av vinterkräksjukan, som vi troligtvis har fått på avdelningen som jag jobbar på.
Slipper jag ifrån det, då ska jag njuta av det härliga vintervädret som vi har fått här nu, med både kyla och snö!
Trots att hästarna kan gå in i skydd för snö och vind, väljer de att vara utomhus, ja de har i alla fall val möjligheten.
Du kan se på bilderna, vad valet föll på, det var fem glada  snöklädda hästar, som jag släppte in nu ikväll.

Även om det är vinterväder ute, så blommar vårblommorna här inne.




Blåbärsriset som jag plockade in här om veckan, har nu börjat blomma.

Kraam/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: