Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 1 februari 2017

Nu skapar vårlökarna lite vårkänslor här i huset.


Jag tyckte att det var vår i luften i morse, men jag ändrade mening om detta när jag var ute och red, ingen värme precis. Hästen hade nog lite vårkänslor för det spratt verkligen i hans kropp, pigg som bara den var han under hela turen, så vi höll värmen båda två.



Jag gjorde ett besök inne hos vår blomsterhandel, det fanns så mycket vårskirt, man blir så sjukt frestad, jag skulle kunna köpa hur mycket som helst men det är bättre att köpa efter hand.....så att det finns nya lökar hela tiden att sätta här i huset. 



Krukorna som jag har planterat mina lökar i, är alla loppisfynd och secondhandfynd.





Så även om det inte är någon vår ute ännu, så har vi vårkänslor här inne. 


Kraam/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: