Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 27 februari 2017

Nu är jag tejpad i chockrosa.

Positivt besök hos sjukgymnasten, det onda i ryggen beror på muskel sträckning, inget  annat. Så jag blev tejpad med ett färgglatt tejp, vilket gör livet gladare. 
Jag är väl som ogräset,🌱 det tar man inte heller död på i första taget!! 😊

På med regnkläderna för att gå en lång tur med en av hundarna det kan bara göra gott, vila läker inte!! 







Gråväder och regn spelar ingen roll, man ska se allt ifrån den ljusa sidan. 
Hästarna tycks inte heller bry sig. 


En bit av knäckpaj som jag bakade till mannen,  smakade okej efter turen, fastän att jag  egentligen inte är någon paj älskare. 
Kraam/Ingela 

1 kommentar:

  1. Hej Ingela! Åh vad skönt att du fick hjälp med ryggen… "det som inte dödar härdar" och du "ont krut förgås inte så lätt" hihi
    Ta hand om dig nu och njut av vårt underbara liv på landet med alla våra härliga djur!! Kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: