Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 16 februari 2017

Min kväll

Efter en dag på jobbet, hinner jag inte med mycket mera än att mocka fem hästboxar, hämta nytt vatten, blanda foder, fodra hos både hästar och mina ulltottar. 
 Hästarna vet vad som väntar inne i deras box, var och en har bråttom att gå in i sin box. 

Det var ett gäng våta hästar som jag släppte in ikväll.

Lasse verkar vara lite smått förtjust i Saga.
 Fåren står och väntar på att jag ska dyka upp med nattmaten, så jag är efterlängtad av mina ulltottar, när jag kommer med deras hö. 

Ikväll var det åter tid för ett nytt avsnitt av mitt favoritprogram 
" Mandelmanns ", om du inte har sett det, så handlar det om ett härligt par som klarar av det där med självhushållning och vilken fantastiskt gård de har. 

Så var jag redo för kvällens avsnitt!! 




Kraam /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: