Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 10 februari 2017

Lite segt, var det allt....

.... då väckarklockan ringde i morse halv fem och det gjorde ju inte saken bättre då jag egentligen skulle haft fridag och kunnat sovit två timmar till. 
Men så är ju livet " oberäckligt ibland "
så det var bara till att hoppa ur sängen och ta tag i dagen. Det kommer fler fridagar och jag är glad att jag kan stiga upp, vilket man inte ska ta som en självklarhet. 

Jag blev snabbt pigg och någon tanke på sängen, var som bortblåst på kartan, då jag gav mig ut i kylan till djuren. 


Det är rätt skönt att komma upp i tid och få ut så mycket som möjligt av dagen. 
Hundarna sover gott efter en tur ute och jag äntrar dagen med att skrapa bilrutorna för att sedan köra in till byn där arbete väntar. 


Du får ha en riktigt härlig dag. 
Kraam /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: