Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 7 februari 2017

Detta tillhör inte någon vanlighet för min del.....men idag!!

Ett gäng glada hästar blev utsläppte i morse, jag har flyttat dom till en annan hage med ligghall, ifall de skulle vilja gå in, men det lär de nog inte göra.


Här på Liljegården är det inte bara hästarna som är glada för snön som kommer. När jag ser ut genom fönstret kan jag inte också bli annat än glad......äntligen får vi lite vinter här, vilket jag inte vågade hoppas på. Skulle jag varit hemma idag, då hade det blivit mycket utevistelse för min del, men nu är det inte så, så jag får snällt ge mig iväg till jobbet.



Tiden är knapp för mig idag, så jag gör något som tillhör ovanligheterna, vad det är?? Jo, det är så att jag plockar ut min lunch ifrån en kartong och skickar den in i ugnen, smidigt då jag har bråttom och inte hinner lagat något själv. Så idag äter frun här Pizza.

Jag tror mig se ett huvud som sticker upp på andra sidan om bordet, kan det vara en hund som skulle kunna tänka sig en bit av pizzan??

Lika bra att gå lite närmre, så att hon kan se hur sugen jag är, inte kan jag motstå en sådan blick.
Kraam/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: