Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 9 februari 2017

Full rulle på frun idag!

Det kommer ännu mera snö, underbart.... äntligen vinter. 

Det är full rulle idag, hämta hö och middagsgäster ikväll. 



Hemma igen och ser att arbetet har sökt mig...... så jag får åka in och jobba. 
Men jag ska kunna hinna med att vara hemma igen och laga middagen till våra veckogäster. 



Så det blev till att sätta fart här hemma med stallsysslorna innan jag gav mig iväg. 
Det blir inte alltid som man har tänkt sig, men man vet själv hur det känns när det fattas personal.....och det är svårt att få in någon.
Ha en bra eftermiddag och välkommen att titta in till mig igen, när jag inte har så bråttom. 
Kraam /Ingela 

1 kommentar:

  1. Så härliga bilder av snön och hästarna, dom myser nog riktigt nu :)
    Nä denna har varit helt galen och inget har blivit som jag tänkt mig...typiskt nog, men så är livet!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: