Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 5 februari 2017

Djur, djur och lite snö singlar ner här nu.

Så var det söndag vänner, vart tog lördagen vägen??
Det var inget vidare väder på morgonen här, grått och regn är inte vad jag önskar mig precis, nej...fram med moder sol.


Fåren valde att stanna inne i stallet och jag förstår dom.


Likaså gjorde stallkatterna, vad är det för stuge sittare jag har, som tror att de är gjorda av socker och därför inte vill bli våta??




Annat är det med hästarna, de går med glädje ut i vilket väder som helst och det gör faktiskt jag med.





Tro det eller ej, men det började singla ner lite snöflingor men något snötäcke, lär det nog inte bli!!
Det återstår ännu en dag med arbete, men sedan väntar en fridag.
Men lite bloggande hann jag med innan det var tid för mig att ge mig mot byn, där alltid nya utmaningar väntar.

Ha det gott mina vänner, oavsett väder så glöm inte att ta vara på dagen.
Kraam/Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: