Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 1 februari 2016

NY FRISK MÅNAD!

Februari.... vart tog januari vägen? 
Vad beror det på att tiden går fortare och fortare.... kan det bero på min ålder??? Jag har tusen saker som jag vill göra, men hinner bara med några få, plötsligt så har dagen försvunnit i ett svep. Tycker du också att tiden går fort?... eller är det bara jag?? 

Liten av en tillbaka blick på gårdagen som även den försvann kvickt, fastän att det var söndag.
Lille Lasse tar en hel del tid, men där blev tid för en ridtur..... kände att jag måste komma ut i naturen och tänka på just ingenting, bara andas in frisk luft och njuta av samvaron med hästen, det är lisa för min själ. 
Medans gossen här käkade upp sitt hö, gjorde jag iordning för turen vi skulle ut på. 
Tänk att solen visade sig, det kunde  bara inte bli bättre. 


Söndagskvällen var lugn och skön med läsning samt se på Farmen. 


Nu har vi en ny dag och tänk "måndag" du härliga dag. 

Det innebär att jag ska avverkade en arbetsdag. 
Var rädd om dagen och gör något bra utav den.  Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: