Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 7 februari 2016

HATTPARAD HÄR PÅ LILJEGÅRDEN!!

Kommer in ifrån stallet och nu banne mig så är det min tur till att få något i magen. 
Hade inte tackat nej till att få sova lite längre, så här en söndagsmorgon.... men är det lantliv man lever, så finns det inga mornar som heter sovmorgon...men önska kan jag alltid och det är precis vad jag gjorde idag! 





Igår ordnade jag lite ibland mina gamla hattar, får se vilka jag ska behålla... de andra lägger jag ut på auktion. 
Jag hade förut pippi på gamla hattar, så jag har fått samlat på mig ett antal. 







Besök väntar jag idag av dottern,har tänkt att vi ska ta en ridtur, vilket alltid är roligt. 


Skulle ha åkt iväg, för klädinköp..... men då jag tycker att det är blää!!, så jag gjorde det enkelt för mig, genom att igårkväll handla en hel del på nätet....smidigt och bra

Sedan blev det till att titta lite på uttagningen till Mello på tv.... tycker att det blir uttjatat med alla dessa deltävlingar...kanske är det så att jag är lite mossig! Ja, det kan helt enkelt vara så. 
Kul att just Du tittade in till mig. 
Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: