Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 3 februari 2016

VÅRKATALOGEN

Trodde att jag skulle komma till att sakna morgontidningen som vi har haft sedan urminnes tid, men så blev det inte. Men jag känner mig inte insnöad för det, nyheterna kan man få till sig på annat vis.
Lite lektyr kom lantbrevbäraren med igår, så det är inte helt papperslöst.....här.

Jag känner att det vill till lite förändring i inredningen, skulle inte haft något emot att blåsa huset på innehållet och skaffa nytt. 
Men det går ju inte, så jag får försöka ändra om lite med det som finns. Det sägs att det är det lilla som gör det...... 



En gammal hattask och ett par handskar hittade en ny plats...... alltid en början. 
Lasse ville gärna hjälpa till på sitt sätt. 

En skål i mineralvatten, för min lilla hjälpreda. 
Idag ska jag fortsätta med min påbörjade förnyelse här inne i huset, så får jag se vart det landar.
Jag ska försöka att inte köpa på mig något nytt, men man vet ju aldrig när man springer på något spännande...... man lever bara en gång och då ska man unna sig att ha lite roligt, eller hur?? 
Du får ha det gott, njut av dagen min vän! 
Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: