Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 24 februari 2016

GODMORGON!

Uppe tidigt, klockan visade 04:20 och jag hade inte den minsta lust, till att stiga upp... tyckte att jag precis hade somnat. Det var bara till att se sanningen i vitögat och stiga upp. 
Lasse väntade på sin vällingflaska ute i stallet, så han blev serverad först av alla djuren här.....sedan fick de andra sitt. 


Sitter själv nu vid frukostbordet och planerar för eftermiddagen, då jag kommer hem igen. 



Mockning och städning får jag se till att först få betat av.... alltså det tråkigaste först. Sedan får jag se om det blir tid för något roligare, kunde tänka mig att måla. 








Jag hade mest av allt velat sitta upp på en av hästarna och ge mig ut på en långtur och strunta i mockningen /städningen.... men det måste göras, snyft?!!!
Jag får trösta mig med att jag är fri till helgen och då får det banne mig inte regna!!... för då har jag tänkt att rida. 
Du får ha det gott /vi ses 
Kram /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: