Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 13 februari 2016

STALLHJÄLP?????

Jag fick sällskap när jag gick sista stallrundan igår kväll, inte av vem som helst....Winston och Hero skulle hjälpa till.
Hur det blev med den hjälpen??..jag det kan man fråga sig, tyckte mest att de busade med hästarna.





Två som är koncentrerade på något.... vad?? 



Lite vila medan jag arbetar, eller kanske de ser till så att jag sköter mig... ja,vem vet?.. vad de tänker.

 







Sällskapet var där inget fel på, men tänk om de hade kunnat hjälpa till... önsketänkande!! 




De var väldigt intresserade om ifall jag skulle öppna dörren in till Sadelkammaren, för där fanns något de gärna skulle vilja sätta tänderna i.... stallkatten. 
Där inne låg katten och sov, efter att ha varit ute det mesta av dagen. 

 Ja, så här såg det ut under en kvällstimma. 
Men nu har vi en ny dag, mina vänner... tag vara på den. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: