Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 6 februari 2016

SOCKERKICK SKULLE TILL!!

Åter en sådan där grå och ruggig dag, som man skulle vilja dra täcket över huvudet ( kanske att någon tycker att det hade varit befogat hi, hi.. vad vet jag??)
Jag letar efter energi, så under tiden blev det till att röja undan lite här inne.


Hundarna tycks också gå på låg fart, en sådan här dag.





Nu var det tid för öronmärkningen av lammen, alla skulle få vars två gula fina öron hängen.....till nästa år har jag beställt dom i lila, jag tror mig veta att lammen struntar fullständigt i både färg och öron hänge!!...eller vad tror du?





Nu är det gjort och de var så duktiga allihop.


Lite ljusare blev tillvaron för mig,då mannen här kom hem med en påse energi....i form av en sockerkick, det var precis vad som behövdes en sådan här dag.


Det skulle inte mycket till för att återställa mitt energi förråd....nu spritter det i kroppen!!..hi, hi!... så nu återstår det till att se vad jag kommer att göra av med all energi som jag är fulltankad med.




 Så mina härliga bloggvänner, nu måste jag se till att få gjort någon mer nytta innan kvällen.
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: