Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 12 februari 2016

VANTAR OCH HANDKRÄM

        Godmorgon!! 

Fredag och en arbetshelg väntar. 
Torsdagen försvann i ett svep, var en sväng till Hässleholm, sedan vidare till Helsingborg och sist på resan stod Hyllinge, där jag klarade av fem affärer....och fick köpt lika många klädesplagg inom loppet av tjugofem minuter, ja,se det går undan när frun handlar. 
Väl hemkommen blev det till att näthandla,då allt jag skulle ha inte fanns i Helsingborg.....Ps. ett nytt objektiv Ds.

En av hästarna har börjat att fälla sin vinterpäls, kan det vara ett vårtecken?... eller är hon för tidigt ute?, ja,det återstår att se. 

Så det är kanske tid för att lägga bort vantarna och handkrämen.... men du, jag tror nog att jag väntar med det, för idag står termometern på minusgrader så Wilda är nog lite tidigt ute med sin fällning. 
Allt är avklarat här hemma, med djur osv. så snart är det till att gå ut och starta bilen och ge mig iväg. 

Du får ha en bra dag! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: