Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 26 februari 2016

MINUSGRADERNA UNDER NATTEN.....


....gör att vi får behålla snön, det gillas av mig, hellre snö en grått och disigt.
Idag har vi även kunnat njuta av solen, så det har blivit mycket frisk luft....det gäller att ytnyttja dagen.



Lasse liksom alla de andra fåren, gillar det nya fina höet....så här mycket energi tycks det ge!!

Jag har beställt femton rundbalar till fåren, av det till hösten...det känns så skönt, att slippa jaga hö till fåren, när vårt eget tar slut...häst hö är ju inga problem  att få tag på.
Ibland ska man ha tur, för det är verkligen ett super hö för får!!
Jag får tacka min dotter för tipset.



Ja, vi har alla här, njutit av solen.









Jag fick en bukett tulpaner av dottern, det är nog de sista tulpanerna för i år, då det snart är tid för lite vårblommor i vaserna...eller vad säger du??



Plockade in en bukett blåbärsris, en liten start på våren.



Nu har mörkret infunnit sig här, så det blir till att krypa upp i soffhörnet och känna sig nöjd med dagen.




Ha det gott!! Kram/Ingela



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: